czwartek, 2 kwietnia 2020

Piątek 3.04.2020

LEKCJA 1 (online)
Temat: Proste prostopadłe i równoległe.

Wracamy do tematu linii prostopadłych w równoległych w matematyce na str. 71-73.

LEKCJA 2
Temat: Zapracowane drzewo.

Przeczytaj tekst Zapracowane drzewo w podręczniku na str. 88-91 i wykonaj zadania do tekstu w C str. 106-107.


LEKCJA 3
Temat: Powtórzenie i utrwalenie.

Sprawdź, co zapamiętałeś z matematyki, a z czym masz jeszcze trudności. Książka 11 str. 100-101.

Zadania na szóstkę!
Przeczytaj komiks na str. 102-106 i wykonaj zadania na str. 107-112.


LEKCJA 4
Temat: Paszport Parków Narodowych w Polsce.

Porozmawiaj z rodzicami i dowiedz się, jakie parki narodowe już kiedyś odwiedziłeś/łaś. Przerysuj logo tych parków do zeszytu.


Wybierz park, który chciałbyś odwiedzić i obejrzyj o nim film na youtubie Ministerstwa Klimatu. Napisz w komentarzu, który park wybrałeś/łaś.

5 komentarzy:

  1. Pani Miro! Ja wybrałam: Ojcowski Park Narodowy, Park Narodowy Bory Tucholskie oraz Świętkorzyski Park Narodowy.

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry to ja Mateusz. Ja wybrałem tatrzański Park narodowy

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry.Ja wybrałam tatrzański Park narodowy. :D :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Pani Miro, ja wybrałem Park Narodowy Gór Stołowych.Pozdrawiam Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dobry Pani Miro,
    chciałabym odwiedzić Białowieski Park Narodowy,
    Słowiński Park Narodowy i Świętokrzyski Park Narodowy.
    Natalka��

    OdpowiedzUsuń