niedziela, 15 marca 2020

Poniedziałek 16.03.2020

LEKCJA 1

Temat: Jak się czujesz?




1) Obejrzyj listę emocji i zastanów się, jak się czujesz z obecną sytuacją (zamknięcie szkół, epidemia, siedzenie w domu)
2) Porozmawiaj o tym z kimś bliskim - z domownikiem lub przez telefon z koleżanką lub kolegą
3) Napisz komentarz do tego posta zawierający odpowiedź na pytanie z tematu.
4) Przeczytaj odpowiedzi innych

---------------------------------------------------------------------------------

LEKCJA 2-3

Temat: Wycieczka do Muzeum Sztuki.


Nie wiem, czy jeszcze pamiętacie, ale ostatnio rozmawialiśmy na temat obrazów. Lekcja zdalna to świetna okazja do wirtualnego zwiedzania wystawy.

Wybierz jedno z poniższych Muzeów Sztuki i wybierz się na wirtualne zwiedzanie:
Przyjrzyj się obrazom, które widzisz na ścianach.

1) National Gallery of Art, Washington, D.C.
2) Musée d’Orsay, Paris
3) Rijksmuseum, Amsterdam
4) Van Gogh Museum, Amsterdam
5) The J. Paul Getty Museum, Los Angeles
6) Uffizi Gallery, Florence

W zeszycie do języka polskiego napisz notatkę z wycieczki składającą się z 5 zdań. Pamiętaj o następujących informacjach:
- w jakim Muzeum byłeś/byłaś,
- co tam zobaczyłeś/łaś (jakie obrazy szczególnie przykuły Twoją uwagę: co na nich było, czy Ci się spodobały, czy wręcz przeciwnie)
- jakie obrazy lubisz.

Zdjęcie notatki wyślij mailem na mira.tchorek@gmail.com.

Przykładowa notatka:
Dziś wybrałam się na wirtualne zwiedzanie Musee d'Orsay w Paryżu. Widziałam tam kilka obrazów Vincenta van Gogha. Spośród nich najbardziej spodobał mi się wiejski krajobraz. W innej części Muzeum widziałam obrazy przedstawiające martwą naturę, które przypomniały mi naszą lekcję szkicowania. Najbardziej lubię obrazy, które są kolorowe i radosne.

6 komentarzy:

  1. Dzień dobry Pani Miro. Z Pani babcią będzie wszystko dobrze. jest mi smutno, że musiała Pani podjąć taką decyzję. Czuję niepewność co będzie dalej. Siedzimy ciągle w domu. Będę dzisiaj piekła bułki i bawiła się z bratem na podwórku.
    Pozdrawiam, Hania J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Pani Miro. W związku z tą kwarantanna czuje się bardzo spójny ,nie panikuję. Trochę marudzę bo jestem znudzony tymi koronaferiami.Życzę wszystkim zdrowia. Kostek🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Miro,

    generalnie czuję się dobrze. Czasami jest mi nudno, ponieważ nie mogę odwiedzić żadnej z koleżanek. Moje życie się zmieniło przez tego koronawirusa ale przynajmniej mogę spędzać dużo czasu z familią i też jest wesoło ;-) Hania K

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przykro mi z powodu Pani babci, mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje. Jest mi smutno z powodu obecnej sytuacji na całym świecie. Liczę na to, że wszystko się uspokoi i będę mógł wrócić do szkoły. Antek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry Pani Miro.
    W związku z obecną sytuacją czuję się niepewnie, a zarazem jestem szczęśliwa, że mogę więcej czasu spędzać z rodziną i na rzeczach które lubię robić. Czasem się nudzę, ale prawie zawsze wymyślę jakąś fajną zabawę. Myślę, że z Pani babcią będzie wszystko dobrze.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia,
    Natalka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze. Miło się dowiedzieć, jak u Was. :)
    Babcia na szczęście nie jest chora, ale na wszelki wypadek się wyprowadziliśmy, żeby jej nie zarazić (gdyby się okazało, że my jesteśmy chorzy).

    OdpowiedzUsuń