wtorek, 17 marca 2020

Środa 18.03.2020

Podsumowanie wczorajszej lekcji

Mieliście świetne pomysły na nazwy obrazów, jednak autorzy nazwali je inaczej:
1. Witold Pruszkowski, Portret syna artysty z psem (1881)
2. Leon Wyczółkowski, Ujrzałem raz (1884)
3. Andrzej Wróblewski, Niebo nad miastem (1949)

Wasze skojarzenia z obrazem Pabla Picassa
Największe wyrazy to te, które pisaliście najczęściej

LEKCJA 1
Temat: Sztuka ludowa

1) Obejrzyj filmiki przedstawiające ginące zawody:
Kowalstwo

Tkactwo

Garncarstwo


2) Przeczytaj informację o sztuce ludowej na C58 i podpisz ilustracje.

3) Zagraj w grę i podziel się swoim wynikiem w komentarzu. :-)


Zadanie dodatkowe
Przygotuj postacie w polskich strojach ludowych na podstawie filmiku lub, jeśli masz taką możliwość, ulep coś z gliny!


LEKCJA 2-3
Temat: Na wszystko jest sposób - prezentacja rozdziału.

1) Obejrzyj nagranie.

2) Przygotuj prezentację jednego rozdziału lub jednej bajki z książki "Na wszystko jest sposób".
  • Prezentacja ma się składać minimum z 4 obrazków.
  • Obrazy nie muszą być dziełami sztuki, ale muszą być zrozumiałe i czytelne.
  • Masz na to dwie godziny lekcyjne, nie spiesz się. :)
  • Z drugiej strony kartki możesz napisać sobie podpowiedzi do opowiadania. Jeśli uważnie oglądałeś/łaś, to zauważyłeś/łaś, że ja tak zrobiłam. ;)
  • Jeśli nie pamiętasz już za bardzo lektury, możesz tak, jak Piotruś wymyślić własną bajkę i ją zaprezentować.
  • Nagraj filmik i umieść go w galerii, którą znajdziesz tutaj. Aby umieścić filmik w galerii, musisz być zalogowany na konto gmail.

LEKCJA 4
Temat: Oś liczbowa.

Na rozgrzewkę przypomnij sobie, jak działa oś liczbowa wykonując test.

Obejrzyj nagranie:


Wykonaj zadania z osią liczbową w 11 na str. 27 oraz sprawdzanie dzielenia za pomocą mnożenia na str. 28-29. Daj znać, czy ten temat jest dla Ciebie trudny, czy łatwy.

Pamiętaj o przesłaniu dzisiejszych zadań!

Jutro o 10:45 odbędzie się pierwsza lekcja online na Microsoft Teams. Na Librusie znajdziecie Wasze loginy i hasła - sprawdźcie, czy wszystko działa, przygotujcie mikrofony i kamerki. Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Zagrałem w kłiz miałem winik 9/11

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Pani Miro. Zagrałam w quiz. Gdy źle odpowiadałam, nie chciało mnie dalej przepuścić. Myślę że miałam 8/11.
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi! Poprawiłam quiz - teraz będzie pokazywał wynik dopiero po ukończeniu całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,aplikacja pokazała mi wynik. Mój wynik to 9/11 :D
      pozdrawiam Hania.

      Usuń
  4. Dzień dobry, mój wynik to 10/11, w jednym pytaniu są dwie prawidłowe odpowiedzi i się pogubiłem. Pozdrawiam Kuba

    OdpowiedzUsuń
  5. Test matematyczny rozwiązałam w trzy minuty i osiemnaście sekund. Mój wynik to 10/10. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Test wykonany na 100% , czas 2,38s

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry Pani Miro.
    w quizie miałam 11/11 punktów, w barwnikach miałam też wszystko dobrze, a w innych testach miałam kilka błędów.
    pozdrawiam,
    Natalka.

    OdpowiedzUsuń